Bebeğim 5 ay 7 günlük yüzünde doğduğundan beri kaşıntı vardı çocuk doktoru refleks olarak yaptığını söyledi 2 krem verdi hiç bir işe yaramadı dermatoloji ye götürücem dediğimde benimle alay etti ne meraklısın götürmeye git merakını gider dedi sıra bulamadım dermatolojiye götürünce getir hangi ilacı yazmış göster sen çok biliyorsun dedi bana sıra bulamadım o zaman ve yüz kaşıntısı devam etti memlekette geldim bugün dermatolojiye götürdüm egzama Bioderma atoderm ve mustela losyon önerdi bi karışim yazdı eczane yapar verir dedi eşimin ailesinde egzama genetik miş varmış yani bebeken onlarda kimse bana söylemedi kv de senin yüzünden oldu diyip duruyor herkese gösterdin nazardan olmuş dedi Ee senin çocuklarının da da varmış dedim yok benim çocuklarım tertemizdi bebeğimin salyasi da akıyor iki de bir benim çocuklarımın saylasi akmazdi tertemiz çocuklardi dedi bebeğin zayıf oyuncak bebek gibi kilolu değil diyor doktorda kilosunun önde olduğunu söyledi diyorum inanmıyor sütünü çok ver hastaneye gitmeden önce de sütün yok zayıfsin çocuk aç kalıyor diyor mama veriyorum diyorum yok sütün yok zayıfsin felan filan sinir oluyorum bebeğimin cisli bezi az onun içinde idrar alındı idrarı benim yüzümden azmis sütüm yetmediği için sütün içinde su var dedi Ee mamada da su var bu kadın tam bi deli