Kızlar kac gundür kafayı yedim . Adet lekelenmelerim uzadı. Kadın doguma gittim miyom dedi. İçim rahat etmedi başka birine gittim rahim kalınlığı dedi. Sonraözel bir doktora gittim altan baktı hiç birsey yok sadece sezaryen dikişlerin iyileşmemiş acıklık olmuş adet kanamaların orda birikip sonradan az az geliyor dedi. Artık doktorlara da guvenilmiyor . Bu durumu yaşayan varmı ameliyat olmasam nolur? Ciddi bir durum mu ?