

Kızlar oğlum 14 aylık ve boynunda böyle birşey var yeni olmadı uzun zamandır var defalarca çocuk doktoruna götürdüm aile hekimine gösterdim ama egzama olduğunu soylediler ilaç da verdiler ama geçmiyor yarın cildiyeye göstereceğim ama size de sormak istedim böyle birşey yaşayan varmı ne kullandınız geçiyor mu