Ffak Kızlar merhaba 2,5 yaşında kızım var 1 haftadır ayıptır söylemesi top top şeklinde kak yapıyor çözümü olan var mı zeytinyağ probiyotik herşeyi denedim
Kbrrrr_58 Ffak içirenilirsen Hindistan cevizi yağı bire bir sabah akşam bi tatlı kaşığı katı olanlar varya ondan al buharda erit içir
Rainbehlul1 Ffak ben yemeklerinede ekliyorum zeytin yağı , eger yedirebilirseniz hindistan cevizi yagıda cok iyi geliyor. Bizde bir dönem cektik kabızlıktan, dulcosoft kullanmıştık.
Duyguuuud Ffak valla ben kızımda çok çektim şuan 4 yaşında 3 yaşına kadar mahfolduk çok zorlanıyodu ağlıyodu çatlıyodu bide orası doktorlar hep dulcosoft ve duphalac verdiler iyide geliyo doktorunuza danışıp verebilirsiniz
MeetJoeBlack Ffak şuan oğlum da aynı sorunu yaşıyor. Dulcosoft kullandık, şuan Duphalac kullanıyoruz. Bir de artık kabız olmasa bile tutmaya başladı , çatlağa da neden oluyor. Kısır döngü 🤷🏻♀️
zeynep-do97 Bizde kabızız ne yapacağımı şaşırdım herşeyi denedim dulcosoft kullanıyoruz doktorumuz onu verdi 4 gün kullan kakası sıvı hale gelmezse getir dedi