hava12 anladım kolik bebek zor diyolar yaşayanlar Allah yardim etsin size de,ama bitmiştir heralde artik o dönem ekrana alişmak cok kolay bebekler için yine de siz bilirsiniz tabii ama ne kadar uzak o kadar iyi biraktirmasi cook daha zor,sakinlestiremediğinizde kenarda ağlasa bile ekrandan iyidir diye düşünüyorum.