Merhaba arkadaşlar kızım bugün 5 ay 18 günlük oldu doktor kontrolümüz vardı ilk başta sebze corbasiyla baslamami istedi. Suyundan verceksin dedi. Daha sonra yoğurt ekle. En sonda meyve vermeye başla dedi. Bu şekilde başlayanlar oldu mu? İlk anneligim tecrübem yok sizler nasıl ilerlediniz neler yedirdiniz fikir olarak yazabilir misiniz 🙏🏻😇