kuzeymom28 yüzüstü yatırınca benimki de kafasını ayaklarını falan kaldırıyor dizlerini büküp emekleme pozisyonu falan alıyor anlık tabi kayıyor yerde, ama kollarıyla göğsünü de kaldırması gerekiyormuş kafa kalkıyor biraz bizde o kadar kollar geride kalıyor doktor dedi kollar önde olacak taşıması gerek artık göğsü falan, bana da halen çok küçüklermiş gibi geliyor tüm bunları yapabilmesi için neyse her bebek farklı tabi ama anneler olarak endişeleniyoruz işte