Snowglobe barbunyalikek üstte kalsın ama bence bünyeden bünyeye değişir. Yani hiç bi ilaç kullanmadan hiç bi sorun yokken bile bebekler tutunamıyo bazen.
hsrt07 barbunyalikek canım zararı olduysa gelişmiyor bebek beyin hucreleri daha oluşmadığı için de bişey olmuyor ama gebeysen hemen bırak bende kızımda kullanıyordum doktor zarar olsa gelişim olmazdı bırak artık demiati
Dondurmalikahve barbunyalikek Veriyor yani benim duyduğum teyzemin gebeliğine vermişti. Zaten hamileyken kullanılan ilaçlara ekstra dikkat etmek gerekiyor.
queen_bee barbunyalikek ben bunu doktora sormuştum öğrendiğin anda bırakırsan bir zarar vermez demişti.hastalığınıza ve kullandığınız ilaca göre değişir.
yagmur35yy barbunyalikek gebelik genelde antidepresan kullanırken sorun oluyo ama doktorunuza mutlaka danışın abimlere ilaç boyunca hamilelik onermedi biraz dozlu ilaç olduğu için vücutta temizlenmesi zor oluyo