mombabe İdrar tahlili yaptırmamız gerek, poşet gibi bi şey verdiler. Burdan da okudum nasıl yapılacağını ama sorum şu sabah evde idrarnını alıp hemen hastaneye götürsek olur mu?
anneann mombabe evet olur yarım saat içinde teslim edebilirsiniz naylonla birlikte kutu vermeleri gerekiyor idrarını yapınca onun içine koyacaksiniz barkodlu bir kutu vermeleri lazımdı
betul97_ betul97_ Naylon kenarları süngerli yapışkan değil mi? Bize öyle verdiler hastanede çişini yapmadı eve gönderdiler hem kutu hemde naylon poşet gibi bir şey verdiler. Poşeti sabah taktım çişini yapınca hemen verdikleri kutuya döktüm eşimde hemen hastaneye götürdü
oylesinebiri__ mombabe biz bugün verdik sondayla çekildi erkek bebek idrar torbası enfeksiyon riski oluşturuyormus yapmadilar
simseklivekalpli mombabe acilde biz kızımın çişini sondayla çektirmiştik iki sefer. Polikinlik yapmaz ama
oylesinebiri__ mombabe bizim çocuk doktoru kendisi yaptı zaten o poşet gibi şey pek hijyenik değil ve pişik yapıyor sonradan evet artık sondayla alınıyormus her hastanede yok galiba pipisine tendürdiyot döktü birazda hametan krem çekti ağlamadı bile poliklinikte yapıldı ben ağlar diye korktum doktor hiç acı olmaz dedi dediği gibiydi
mombabe simseklivekalpli nasıl işlem oluyor bebek için zor oluyor mu? Acile ne diye gitmiştiniz peki?