Snowglobe kızlar selam Kızım bu sene özel anaokuluna gidiyo ama allah nasip ederse eylül de devlete gidecek. Özel okullar da sürekli fotoğraf paylaşıyorlar. Görüyoyoruz ne uaptığını. Devlette böyle bi şey var mı . bide sınıflar kaç kişi oluyor ortalama
anneann Snowglobe merhaba sayfada fotoğraf paylaşımı yapmıyorlar ama öğretmen veli gurupları oluyor ordan çocuğunuz yaptığı aktivite gibi seyleri çekip atıyor öğretmen ayrıca çocuğunuzda anlam veremediğinjz farklılık rahatsızlık fark ettiğinizde öğretmene söylerseniz sürekli takip edip fotogaf atıyor yani bizim öğretmenimiz böyleydi
Kisirvetursu Snowglobe yani nasıl fotoğraflar mesela etkinlik yaptıklarında teker teker çekip atıyorlar Eğer onu soruyorsanız her okul aynı mı bilmiyorum
Boncuk-anne Snowglobe öğretmenden öğretmene değişiyor yiğenimin okulu günde 1 tane atıyor özel etkinlilklerde daha fazla atıyor şahsa değil ama wp grubuna. Komşumuzun öğretmeni sadece özel etkinlikleri atıyor yerli malı haftası gibi
Snowglobe esra2024 şimdi çok alıştım. Sürekli görüyorum aklım onda değil en azından. Eylüle daha çok var ama şimdiden dert ettim kendime
Snowglobe Kisirvetursu evet onu söylüyorum. Dakika başı zaten istemem. En azından mutlu olduğunu göreyim kaynaştığını göreyim yeter. Çok teşekkür ederim umarım bizim okukda öyledir
Snowglobe Boncuk-anne Demek ki öğretmen insifiyatına bağlı. Kayıt yaptırırken sorayım okul izin vermiyosa öğretmen ne yapsın o da atamaz mecbur
bakkalemzigi Snowglobe öğretmene göre değişir artık okulların instgram grubu var yapılan etkinlikler paylaşılıyor ya da veliler merak ediyor istiyor öğretmen whatsab grubundan atıyor . Öğretmenlik yaptığım zaman velilere izin kağıdı veriliyordu bunun için siz rahatsız olduğunuzu söylerseniz çekmez öğretmen
Snowglobe bakkalemzigi Allah tan whatsap falan var . yoksa bilmeden beklemek bütün gün ne yapıyo diye düşünmek stresli olurdu
papatyagibi Snowglobe Etkinlik falan yaptıkca gruptan yolluyor ögretmen Öyle saat bası haber gibi degilde Atıyorum bugün parmak boyası yaptılar Elleri kirli falan toplu resimleri geliyor 🥰
merrv26 Snowglobe bizimki hergün atmıyor geziye vs değişik etkinlikler yapıldıysa atar ama günü gününe ama haftalık atıyor genelde cumadan cumaya koca hafta naptıklarını sınıfta 17 kişi felan
bayankivircik Snowglobe kızım 5 yaşında devlet anaokulunda öğretmenlere her etkinlik yaptığında paylaşıyor kızımı da çekip atıyor
lolitam Snowglobe etkinlik yaptıklarında falan çekip atıyor öğretmenimiz veli ve öğretmen grubumuz var oraya atıyor sayfada paylaşmiyorlar zaten kayıt yaparken paylaşılmasını isteyip istemdiginiz hakkında evrak imzaliyorsunuz değişen birsey yok korkmayın sınıfımız 15 kişi var sabahciyiz biz
Minnakelifim Snowglobe bu sene yasak gelmiş öğretmen hiçbir şekilde fotograf video paylaşmıyor. Resim ve videoları yıl sonunda flaş attiriyor
Snowglobe Minnakelifim ayyy demeyin öyle. Neden gelmişte diyemiyorum foto ile mi uğraşson eğitim mi versin. Ama ana yüreği görmek istiyo
_durununannesi Snowglobe merhabalar bizde devlet okuluna gönderiyoruz sınıfımız 25 kişiydi daha sonra 2 gruba ayrıldılar bir öğretmen daha geldi ve 2 sınıf açıldı.Fotoğraf kısmı da şu şekil zaten bir WhatsApp grubumuz var öğretmeniz oradan gün içerisinde yaptığı etkinlikleri çocukları paylaşıyor zaten siz bunu en başta kabul ediyorsunuz.Bazen tek tek attığı da oluyor ama bu durum her öğretmene göre farklılık gösterebilir siz yine de okulla konuşun.
Snowglobe _durununannesi 25 kişi çok fazlaymış. Bana da bi tanıdık demişti öğrenciden ziyade öğretmen varsa sınıf açılıyo başka diye