barbunyalikek çıkıyo diye biliyorum. Akıl sağlığı raporu istiyolar ordada çıkıyomuş. Neye göre belirleniyo by durum pek anlamasamda sıkıntı olmasın sonrasında. Ben tam araştırmadan gitmeyin derim, yada gittiğiniz kliniğe kayıt açmayın nasılsa ücretli ben ücretini o şekilde vererek geleyim deyin ihtiyacınız varsa belki kabul eder.