Merhaba hanımlar …. Bebeğim bi kaç gün sonra 6aylik oluyor prematüre doğduk ve en başından beri uyku sorunu çekiyoruz.. gece sık uyanma sürekli sallanma
Ayağa kalkıp öyle sallıyoruz başka türlü uyumuyor kendini yırtıyor affedersiniz , bu durum beni çok yıprattı ne yapacağımı bilmiyorum uyku eğitimi düşündüm fakat fiyatlar çok yüksek