Hanımlar selam kızım alerji oldı şuan 4 ay 15 günlük. sadece anne sütü ile besleniyor doktor alerji olmuş dedi ama neye karşı olabileceğini söylemedi damla ve jel verip gönderdi.
Eşimin ablası 3 gün önce ağzına pastanın çikolatasını sürmüş ondan mı oldu acaba o kadar uyarmama rağmen yapmışlar bunu