aybukeeess bizdede böyleydi bu durum sonradan bu saat ayarlamasını yaptıktan sonra farkettim biz bu çocuğu hep uyutmaya çalışıyormuşuz diye diyelim ki oğlum 7.5 da kalktı ilk önce bir 5-10 dk zaman geçiriyoruz geriniyor gibi gibi sonrasında emziryorum gazını çıkarıyorum biraz ayakta dolaşıyoruz hemen ardından altını açıyorum biraz oyalansın diye bezli şekilde bir 10-15 dk oyalanıyor onsırada kakasını yapıyor bezini değiştiriyorum süresi ne kadar kaldıysa o kadar oyalamaya çalışıyorum uykusu gelmeye başladığında hemen esniyor alnının ortası kızarıyor zaten zamanı geldiğinde gidip battaniyeye kundak yapıyorum ve sallıyorum kundak yapmamın sebebi bebeğim habire kendisine vuruyor kaldırıyor o yüzden ilk uykusu 9 da olacağı için 8.45 de yatakta olmuş oluyor bu arada 8.45 den 15-20 dk öncede herhangi bir uyarana maruz kalmamasını sağlıyorum yüksek ses çok hareket gibi gibi 9 da uyudu 10 da kalktı diyelim yine uyku saati 11.5 olmuş oluyor aynı şeyleri yine yapıyoruz bazı çocuklar sevmiyor uykuyu mizacı gereği öyle tabii ama bizde günde 3 uyku yapıyorduk ben habire uyutmaya çalışıyordum falan sonradan anladım tabi eziyet ettiğimi hem oğluma hem kendime bu arada diyelim uyumadı onaralıkta uyku saati 10-15 dk geçti 9.15 oldu hemen üstüne en erken şu an ayına göre 60dk en uzun 90 dk daha ekliyoruz yine o süre gelesiye kadar uyutmaya çalışmıyoruz