Bossbaby harikasınız 🌸 Asla pes etmeyin istedikten ve çabaladıktan sonra yapılamayacak hiç birşey yok önce inanın ki giden kilolardan sonra eminim inancınız tamdır 😊
Şunu eklemek istiyorum, bir dönem geliyor kilo verimi yavaşlıyor,azalıyor ve hatta duruyor. Vücut kendi kendini korumaya alıyor. İşte tam bu noktada dirayetli olun. Asla bırakmayın. O nokta kırılma noktası oluyor. Belki 1 belki 2 hafta zorluyor ama sonrası açılıyor ve kilo verimi devam ediyor.
Birde kilo azaldıkça verilen kilonun miktarı da düşüyor, azdan az çoktan çok gider misali 😊
Güzel haberlerinizi almak dileğiyle 🌸🎀