5 ay kontrolünde doktorumuzun tavsiyesi üzerine tadımlara başladık. İlk önce meyve vermeyin diyen de var farketmez diyen de var. Her gün tadım yaptırmadım daha 6 aylık olmadığı için. Birkaç mama kaşığından fazla da vermedim. Muz, havuç, turuncu tatlı patates, avokado, balkabağı, brokoli, armut, elma, yoğurt ilk verdiklerim. 3 gün kuralına dikkat etmeye çalıştım. 2-3 hafta böyle götürdük, sonra karışımlara irmik de eklemeye başladım. Ve piştikten sonra zeytinyağı veya hindistan cevizi yağı da ekledim mutlaka.
6 ay bittikten sonra ise yumurta sarısı, labne ve kaşar, ceviz, badem, bezelye, mor tatlı patates, pekmez, kuzu eti şu an aklım gelenler. Tarhana çorbasını 1 kez denedim, hiç sevmedi. Karışımları genelde meyve-sebze karışık hazırlıyorum. Cam rende kullanıyorum veya çatalla eziyorum. 2 kez blend edip verdim, doğal olarak öyle çok kolay yedi ama en azından 8 ay bitene kadar blend etmeden vermeye devam etmeyi düşünüyorum. Daha sıvı halde şeyler tüketebileceği zaman çorbaları blend edebilirim. Tabi su içirmeyi de ihmal etmiyorum. Şu an 6,5 aylık. Devam ediyoruz.