Aysedemir__ 20 ay olmasına 5 gün vardı bitirdik çok şükür normalde iştahsız bi çocuktu şuan doyuramıyoruz sürekli bi şeyler yemek istiyor emin olun aç kalmıyorlar eğer az yediğini düşündüysem uyumasına 1 saat kala da çorba içiriyorum gün içinde de yediği için acıkmıyor gündüz alması gereken kaloriyi alırsa zaten gece acıkmaz onu dert etmeyin ama eğer emzirebiliyorsanız da bi süre daha emzirin ben çok üzüldüm bırakırken keşke biraz daha emzirseydim dedim çalıştığım için geceleri zor olduğu için bıraktım