12 günlük bebeğim var sanırım gece düştü Sabah kıyafetinin içinde buldum 8 günlük iken düştü bugün 12 gün oldu yani göbek bağı düşeli 4. Gün az kıyafetine değiyor belli oluyor sarı akıntı ve kan geliyor normal mi anneme gösterdim doktora götürün dedi ama eşim birşey olmaz abartıyon dedi ne yapacağım bilmiyorum