Sevgili Anneler, 20 günlük yenidoğan bir bebeğim var. Bebek bakımı elbette zor yapmaktan güvenmiyorum ama bu kadar kısa sürede kafayı yemek üzereyim. Bir bebek her şeye mi ağlar. Gaz sancısı var evet ağlar bunu kabul ediyorum fakat üstünü değiştirirken, altını değiştirirken, banyo ettirirken her şeye ağlıyor ve sesi kısılana kadar ağlıyor. Doğduğu günden beri böyle. Doktorlara sorduğumda bebekler bunlardan hoşlanmazlar diyor. Evet doğrudur ama kime sorsam bunların hepsini yaşamıyor. Ben hepsini yaşıyorum, bunların hepsini yaşayan var mı? Varsa nasıl çözüm ürettiniz. Ya da kırkı çıkınca gerçekten geçiyor mu?