Bebeginibekkleyenn İlk emzirme sonrası göğüslerim remesn yok oldular çok uzulmstm. Hamilelik surecindeym 2. Emziremeden sonra nasıl oluyor diye çok fazla düşünüyrm. kalıcı olarak büyük kalmaz mi acaba kalsa keşke 🤣
Beyzaecrin96 Bebeginibekkleyenn ikinci kere emziriyorum 😅 göğüslerim hep küçüktü 😅 ikinci kere emzirme rağmen 80 doldurmuyorrrre keşke büyük kalsa ,😅😅😅😀