Sizden-biri zeyinci ewt sezaryan oldum bebeğim 6 şubatta 2 yaşına bastı kardeşi geldiğinde 2 yaş yaklaşık 2 aylık olucak işte amin cümlemizin inşaAllah sağlıkla kavuşalım
tugbayagcii zeyinci pek sorun olmaz ama doktorlar ve uzmanlar sezeryan sonrası 2 sene doğum olmasın diyor benim 15 aylık oğlum valla korkuyorum ne olur ne olmaz diye 😂sağlıkla gelsin annesi korkma
seda2 KaynanaYiyen ay bizde korunuyoruz ama ben ikinci çocuğu istiyorum eşim istemiyor kizm 24 aylık keşke bende hamile kalsam
KaynanaYiyen seda2 gayat zor be gülüm ondan istemiyordur belki. Rabbim çocuklarımıza sağlıklı mutlu ömürler versin