mathilda0 Kızlar ben sadece aşı vurdurunca ölçüyorum düzenli onun dışında pek aklıma gelmiyor açıkçası bazen teni sıcak geliyor ama huzursuzluk vs olmayınca aklıma gelmiyor acaba sürekli takip etmelimiyim siz nasıl yapıyorsunuz
myavocado mathilda0 bir şikayeti olmadıkça, sıcaklık huysuzluk olmadıkça ben de ölçmüyorum aşı haricinde
anneann mathilda0 ben bir farklılık sezdigimde ve aşı olduğuna olcuyorum siz en iyisini bilirsiniz çocuğunuzun halinden anlarsinjz zaten o zaman olcersiniz
mathilda0 3kedili2bebekli bende iki tane var biri koltuk altından ölçülen diğeri kulak ve alından ölçülen hepside farklı sonuç veriyor mesela koltuk altı 36 derece derken kulak bazen 38 bile çıkabiliyor hangisini dikkate alacağım
3kedili2bebekli mathilda0 aslında en doğru sonuç koltuk altı derler ama şöyle bir şeyde var o an dudaklarınızla da bakın sıcaksa ateşi vardır kulağı baz alın