smileanne Merhaba annelerım , yatak odama halı alıcam da . Sızce hangısı 🙂 odam ahşap krem karışımı 🙂 sız olsanız hangısını tercıh ederdınız 😍ıkısı arasında kaldım 🙂
beyzzsenturkk_ smileanne 1. resimdeki halıyı bende çok beğeniyorum cocugun büyümesini bekliyorum bende alsam onu alırdım ama inceleri de mevcut bilemiyorum yatak odasına kalın halı gider mi daha çok yolluk tarzı hoş durabilir hemde kolay yıkanır
smileanne Ahşaptan sıkılır mıyım dıye düşünüyorum . Beyaz olandan sıkılmam ama ahşap olan da farklı yenı çıktı ya bu modeller 😍
smileanne beyzzsenturkk_ ya bunlarda zaten çok kalın degılmıs . 10 kg makınelerde yıkanabılır dıyorlar ama Bılemedım yıne de profesyonel bır halı yıkamacıya verılebılır
smileanne Tamam o zaman ilkinde karar kılayım :) hasır olanları da çok kullanıyorlar bu ara ama bıraz karanlık gosterır gıbı odayı . Odam çok ahşap olur . Bır de çabuk sıkılıyorum . O zaman beyaz olana bakayım tekrardan hepınıze teşekkür ederım 🤗🥰