Herşey geçecek büyüyecek belki bir sene belki iki sene kabullen ki kafan rahatlasın. Zira farklı örnekler vermek istemiyorum ama şükür edelim ve biraz zaman tanıyalım çocuklarımıza farklı şeyler olsa çok daha canımız yanar. Sıcak çay , eş ile sohbet, dışarıda rahatça oturma bunlar biraz rafta kalıcak .. tatlı yorgunluklar bitip güzelce gezip dolaşabileceğimiz onlarla çay içeceğimiz günler gelecek. Uzak gibi ama hiç değil. Nefes alın ve akışa bırakın kendinizi ve neyden şikayet ederseniz o çoğalır unutmayın olumlu konuşun ki onlar çoğalsın . Her anne bu dönemi yaşıyor