Herkese iyi günler bir tane kızım var 4 yaşında kızım çatlatma iğnesi ile oldu kızımdan önce bir düşüğüm oldu ondan sonra 2 sene olmadı bu süreçlerden geçtiğimiz için devlet hastanesinde infertilite bölümüne gittim ultrasonla bakıldığında daha önce sana pcos var.dendimi diye sordu daha önce başıma böyle bir şey gelmedi ve bu ay adet olamadım normalde çok düzenli oluyorum hamile olduğumu düşünüp bu ay çok da stres yaptım ondan mı geciktim bilmiyorum çocuk tedavisi için doktor birkaç tahlil istedi adetin 2 günü adetim tam bir hafta geçti ama olmuyorum adet olabilmem için ne yapabilirim siz ne yapıyorsunuz