aysenurzg Hangi mamayı versem tam karar veremedim ilk başta aptamil kullandım gaz yapıyo diye bıraktım şimdi bebelac kullanıyorum sizce hangi mama daha sağlıklı daha besleyici olur
Ucangarson35 Canim biz aptamil normale başladık. Gazı çok olunca comformile geçtik 4 ydir kullanıyoruz. Çok şükür mama kaynaklı gaz problemi yaşamadık. Bi dene. Anne sütüne eş değer demişti doktorumuz.