gizemmayy 4.5 aylık , Eline ne oyuncak versem bağırarak ağzına sokuyor , sanki kavga ediyor hırslanıyor yemeye çalışıyor . Elinden alınca da ağlıyor . Sizde var mı bu durum nedendir?
betul97_ gizemmayy Normal canım benimki de öyle 6 aylık hırslanıyor ağzına sokuyor ısırmaya çalışıyor ama damaklarını kaşıyor aslında