Arpacık gibi sanki.Birkaç güne geçer ama biraz acıtır haliyle.Eskiler sarımsağın ucunu kesip,oraya hafifçe sürün derler.Antibiyotik etkisi yaratsın diye.Gözü yakmıyor korkmayın,denemişliğim var benim de 😅
Ama uzun süre geçmezse tabi bir doktora görünün yine de. (sağlıkçı değilim)