Merhabalar, bebeğim 3. Ayını geçen hafta bitirdi. Normalde gündüz uykularını yarım saat- 45 dk anca uyur ama arada sırada 2-3 saati buluyor. Uyku düzeni otursun diye 2 saatte bir uyandırıp oyun oynatmaya çalışıyorum, bu sefer de kendiliğinden uyanmadığı için huysuzluk yapıyor. Böyle durumlarda kendinin uyanmasını mı beklemeliyim yoksa 2 saatte bir uyandırmalı mıyım sizce?