Ben genelde mix modunda ve dolap kuruluğu ayarını +3 yaparak kullanıyorum. Pamuklu kıyafetlerde illa ki az da olsa çekme oluyor, örneğin atletlerde. Ev kıyafetlerini çok önemsemediğim için atıyorum. Henüz kullanıma engel bir problem sadece 1 tane kıyafette yaşadım. Ama pamuklu olup pahalı veya değerli kıyafetlerimizi atmıyorum. Yün ve akrilikleri de atmıyorum elbette.