Seren_beril 4 ay oldu doğum yapalı ama henüz regl olmadım. Benim gibi olmayanlar varmı? Anormal bir durum mu doktora görünmem gerekir mi acaba? Ben doğum yaptıktan sonra hiç kontrole gitmedim çünkü.
birazquality Seren_beril 1 sene normal diyorlar hatta 18 aya kadar görmeyenler var. Ben ilk doğumda 3.ayda oldum ikincide 7.ayda oldum. Ablam da 5 ay oldu doğuralı o da hala regl olmadı normal yani korkma
Mavili-mavilimorcicek Seren_beril Ben 9 ay 20 gün sonra olmuştum.1 yıla kadar normal ve regl olmanın emzirmeyle hiçbir ilgisi yok onu da belirteyim.
elmaelmaelma Benim 8 ay oldu halen olmadım. Doğumdan sonra kırkımız çıkınca kontrole de gitmiştim, doktor bir sorun yok dedi. Ama sanırım emzirdiğim için olmuyor. İlk çocuğumda da emzirdiğim süre boyunca yani 2 yıl olmamıştım.