Kızlar 3 evladım var ikisi kreşe gidiyor büyük kızlarım küçük kız alıştırma döneminde son 2 haftası kaldı o süreçte kısa zaman gidip geliyor mesela bugün 2.5 saat bıraktım alışverişe gittim yarım saat sürdü eve geldim kahvaltı yaptım bebeği emzirdim 1 saat geçti son yarım saat hazırlanmam sürüyor kendime bi yarım saatim kalıyor bu sürede uykum var ama uyursam uyanamam ama yatıyorum hiçbir iş yapmıyorum çocukları aldıktan sonra ev işlerine girişiyorum
Dinlenmek süt yapar mı yoksa sadece uyumak mı