Sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullandım kolik bebek diyordum çünkü 21:00-01:00 arası sürekli ağlıyor memeden ayrılmıyor ve uykusu sürekli bölünüyordu gazından. Sonrasın da burda bir post gördüm bu şikayetleri olan ve o vitamini kullandığı için olabileceğine dair. İki gün vermedim iyi bir d vitamini araştırması yapana kadar. Bu sürede çocuğum da gaz olmadı,rahat uyudu ve beslendi. Şimdi ocean kullanıyorum daha doğrusu dün kullandım dün tekrar aynısı oldu. Anlamadım sebebi nedir? Kullanmazsam d vitamini eksikliği ciddi durumlara neden olabiliyor. Perşembe günü kontrolü var ve o zamana kadar da kullanmamak doğru olur mu çok arada kaldım. 25 günlük üç damla kullanıyorum. Damla sayısı da doğru mu? Kullanan var mı?