gooktuggmomms uyutma gayretine girmeyin bakın nasıl o uyku geliyor ,aslında biz uyutma stresine girdikçe daha çok uyumuyorlar 🤣 ikinci bebeğim ve asla şu saatte uyusun şu saatte uyansın gayretine girmedim kendi uyku düzenini kendi belirledi ben de ona uydum. Atak dönemi ,diş dönemi ,hastalık dönemi ,yeni bir şeyler öğrenme dönemi uykuya direnme çok normal . Bebeklerin dönemleri de bitmiyor aslına bakarsaniz 😁 biz stres olmayalım yeter , inanki verdiğimiz sütle,ten teması ile bile stres gidiyor bebeğe daha da agresiflesiyorlar . Ne zaman cinlerim tepeye çıksa o gün ekstra beni yoruyor mesela 🤣