busrasil2019 Bebeğim 20 günlük olacak neredeyse hala ismini koyamadık eşim 1 saat içinde karar ver nüfusa gideceğim diyor kızlar iki isim var aklımda Karel ve Arda sizce hangisi ?
bakkalemzigi busrasil2019 karel ilk defa duydum sevmedim arda hoşuma gitti normalde iki isim sevmem ama bu kadar kararsızsan arda karel olabilir yakıştı da