Bebeğim hamakta sallanarak uyuyor dalında beşiğine koyuyorum. Artık kendisi uyumasını istiyorum bi kaç kere denedik babasıyla ışıkları kapatıp ortamıza aldık beşiğine de koyduk ama yok oyun yapıyoruz sanıyor ya ağlıyor ya da oyun oynuyor. Var mı bu aylarda kendi eğitim veren başarılı olan? Sanki sonsuza kadar sallıcakmışım gibi geliyo artık.