Urasin_annesi ben çok korkuyordum 2.ay aşısında.. gitmeye korkuyordum öyle ki. Ama gelip geçti. Merak etme her bebekte aynı şey olmuyor. Benim kızım çok ağladı aşı yaptığı zaman hemşire. Ama hemen sonra aldım emzirdim sakinleşti. Biraz halsizlik oldu bizde ağlamaktan heralde.. ateşini her saat başı kontrol ettim, ateşte çıkmadı. Ertesi güne hiçbişeyi kalmadı zaten.