4 aylık bebeğim var öyle huzursuz ki sürekli ağlıyor çevrendekiler bile diyor ne kadar yaramaz ağlıyor hep huysuz diye , ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım artık o kadar ağlıyor ki mamaya başladık yavaş yavaş emmeyi de bıraktı .. ne uyuyor ne eiger bebekler gibi kendi kendine oymuyor yere koyunca max 10 dk duruyor oyun halısında öyle ana kucağında öyle anlamıyorum nesi var herseyden korkuyor yanında asla yüksek sesle konuşamıyoruz eve gelenleri bile uyarıyoruz çıt sese irkiliyor nasıl yöneticem bu süreci önerdiğiniz sayfalar var mı bnde sakin kalamayıp bagırıyorum artık kendimi tutamayıpp, okuyabileceğim böyle bişy başına gelen var mı ? Youtuve instagram daha fazla bilgi edineceğim sayfalar var mı .