hilalasenasc 3 ayına yaklaştı bebeğim ağladığı zamanlar hiç gözünden yaş gelmiyor gözleri sulanmıyor bile. Acaba normal bir şey mi bu aylarda gözyaşı olur mu olmaz mı ? Gözyaşı kanalı tıkanıklığı mı vardır ?
pantenkelebek hilalasenasc doğduğundan beri her ağladığında gözünden yaş gelir göz yaşı yoksa susuz kalmış derler
likeli hilalasenasc kanal tıkanıklığı olsa gözyaşı dışarı doğru akar. Çapaklanma vs olur. 3 aylıkken yaşlı ağlıyor muydu hatırlamıyorum ama gözyaşı bir süre sonra başlıyor bebeklerde. Doğar doğmaz yaşlı ağlamıyorlar. Sizinki daha başlamamıştır belki.
hilalasenasc pantenkelebek sürekli emziriyorum gelişimi iyi aslında ama susuz kaldığını düşünmedim pek
Lilybaby hilalasenasc göz doktoru bakıyor büyük şehirdeyseniz çocuklara bakan bi doktor bulabilirsiniz
hilalasenasc likeli öyle çapaklanma falan yaşamadık ama bazısı bu aya kadar başlaması gerektiğini söyleyince acaba sorun mu var diye düşündüm. Belki de dediğiniz gibi daha başlamamıştır 🤷🏼♀️
talhamamy hilalasenasc İki aylıkken gittim endişelendim normal dedi ama rutin muayeneye gittiğimde tekrar soracağım
Bsmdg hilalasenasc benim bebeğimin ilk defa 4,5 aylıkken gözyaşı geldi. O da alt kirpiklerinden biraz süzüldü o kadar. Doktor 6 aya kadar normal demişti. Şu an 8 aylık hala şırıl şırıl gözyaşı akmıyor. Ya da çok ağlamadığından görmüyorum sanırım
kuzeyyy07 hilalasenasc gözyaşı kanal tıkanıklığında dışarıya akma, gözde sulanma ve çapaklanma oluyor. Biz damlasını kullanıyoruz şimdi.
bakkalemzigi hilalasenasc 40 güne kadar ağlayınca akmadı şuan 3 aylık olmak üzere ağlayınca akıyor normal mi değil mi bilmiyorum canım