huma216_ oha😅 bacı abartma üşümez bebekler korkma hem böyle yaparsan dış dünyanın havasına alışamaz ve büyüdüğünde sürekli hastalanır
Soğuk hasta etmez sıcak eder
Terler ve üşütür dikkat et yani
Siz ne giyiyorsanız 1 kat fazlasını giydirsen yeter
Ayakları sıcak olsun uyurken çorabını çıkar ama battaniyelere yorganlara sarma günahtır çocuğa
3-4 aylık olduğundada artık sizin gibi giyinmeli