Seda_Hira Başlığı bilerek böyle yaptım dikkat çeksin diye 😂😂😂😂 kızlar ya o değilde artık yaz gelsede minnoşları ponçikleri bebişlerimizi dışarı çıkarıp gezdirsek valla evde kapalı kaldı yavrucaklar bide salgın var hiç bir şekilde çıkaramıyoruz 😕😩
Ikrazumra19 Seda_Hira gezdir canim asil eve kapatmak zararli cikar hava alsin doktorlar kar yagsa bile sıkı giydirip cikarin diyor😁
Gundogduu Seda_Hira Bende dört gözle bekliyorum yaz gelsin. Evde pineklemekten gına geldi kafama esip dışarı çıkmak istiyorum parka gitmek oğlumun özgürce ordan oraya koşmasını izlemek istiyorum. Sadece yaz gelsin istiyorum 😭😭😭
BiricikAilem Seda_Hira Ben çıkarıyorum valla, ilk aylar çok sakındım çıkarmadım ben üstüne düştükçe hasta oldu😓 Şimdi hep çıkarıyorum maşallah birşey olmuyor. Tabi yaz daha güzel olacak cıvıl cıvıl 😆😆 Parka götürmeyi iple çekiyorum🥳
Reyhanbal Seda_Hira bende bekliyorum hayırlısıyla o zamanlar gelsede gezsek. Bide üst üste giymesek 🙄
Bebegimucizem Seda_Hira kar kış demiyoruz cıkıyoruz çok şükür yedi bucuk aydır hiç hasta olmadık🥰 aksine her havada çıkarmak gerekiyor ki bağışıklıkları güçlensin
Busraszc Seda_Hira valla bende çıkarıyorum 15 günlükken bile çıkarmıştım,şimdi 3 aylık yine de çıkarıyorum ☺️
mavi1balon Seda_Hira yaz gelsin artık parka gitmek istiyoruz biz😍 yine çıkıyoruz ama sadece iki tur atıp geliyoruz bir de herkesin laflarına maruz kalıyoruz ay soğuk değil mi üşür hasta olur...😒
Seda_Hira mavi1balon ben Aralık ayında evin ilerisi güneş diye çıkardım kollarını açtım görenler kızım üşür üşür dedi. Olmaz teyze d vitamini verdim oda güneşle etki ediyor üşümez dedim. Niye vitamin eksikliği mi var dediler 😂