Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık ne dönüyo nede yüz üstü durmayı seviyo aglıyo sürekli oyuncak gösteriyorum oyun yapıyorum yok sevmiyo asla aklı fikri oturmakta mama sandalyesinde kucakta oturmak istiyo sırt üstüde yatınca pek öemnun degil gene duruyo öylede ama bazen onuda istemiyor böyle gelişim süreci gösteren varmı aranızda ilk bebegim oldugu için çok hevesliyim dönsün yüz üstü dursun oyunlar yapiyiö istiyorum ama yok yani tamam her çocuk bir degil ama içten içede kıyaslama yapıyo insan ya ne zaman döncek ne zaman yeltencek falan sürekli aklımda böyle şeyler var hemen olsun istiyorum diger çocuklardan daha iyi olsun istiyorum ay bilmiyorum ne zaman döncek benim oglum ya