Merhaba kızlar 20 aylık bebeğim tuvalet eğitimine başlayalı 1 hafta oldu ama 1 haftada geliştirdiği tek şey çişi gelince anlaması ama tuvalete götürünce 10 götürmeden 1 inde çok çişi kapıya dayanmışsa yapıyor anca. Kakasını altına yapıyor farkedip oturtturuyorum yapmıyor. Sizce devam etmelimiyim bırakmalımıyım ? 1 haftada alışırmıydı alışcak olsa? Çiş diyo görürüyorum yapmıyo kaç kere diyo anca sonuncuda belki yakalarsak yapıyo yoksa altına yapıyor. Tecrübelilerden yardım lütfen.