HGu Hanımlar merhabalar. Büyük kızım 4 yasında ve kreşe gidiyor sürekli grip oluyoruz olmadığı gün sayısı o kadar az ki.. 3 aylık kızıma bulaşmasından çok korkuyorum grip için takviye veya tedavi önerisi olan var mı