Kizlar 3 aylık kızım var son 15 gündür bazen ağzında bişey varmış gibi çiğneme hareketi yapıyor bir doktora sordum bebek norolojisine gösterelim dedi , başka bir doktoruma sordum oda ne alakası var nöroloji ile reflü yada diş belirtisidir o dedi aranızda böyle şeyler yaşıyan varmi