Bireysel olarak yurt dışı deneyiminiz yoksa ilk tecrübenizde tur tercih edebilirsiniz. Balkan turu, Fas turu, Sharm El Sheikh turu bahsettiğiniz mevsimde güzel olur. Ben Balkanlara tursuz da gittim turla da gittim. Açıkçası tur olayına karşı ön yargılıydım ama çok memnun kaldık. Çocuksuz gittik, turda çocuklular da vardı. Onlar da gayet keyifli geçtiğini söylediler. En son 2024 martta tur ile Fas’a gittik, o da çok keyifliydi. Biz gittiğimizde biraz soğuktu, buranın ilkbahar başı gibi. Nisan mayısta ise çok daha güzel olur. Balkanlara da nisan mayıs gibi gitmiştik. Trençkot mevsimi diyebilirim kısaca.
Her mevsim gidilebilecek güneydoğu Asya ülkeleri var. Tayland’ı çocukla tavsiye etmem. Ama Bali ve Malezya’yı imkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim.