Kızlar bebegim 3 aylık olucak yakında. Gündüzleri dogdugundan beri kontrolum altında yüzüstü uyuyordu ama şimdi geceleri de öyle başladı. Yan yada sırtüstü çok az uyuyor hemen uyaniyor ama yüzüstü yatirinca hemen daliyor. Kafasini kaldırıp cevirebiliyoe gozlemledigim kadariyla ama güvenemem ki tam gelişmedi.. Geceleri biz de uyudugumuz için cesaret edip yüzüstü yatıramadigimizdan 2-3 gecedir bizim üstümüzde uyuyor. Hem de güvende mi hissediyor sıcaklıktan nedir saatlerce uyuyor gece. Ama korkuyorum sürekli yüzüstü uyumak baskı yapar zarar verir mi ne bileyim bilgisi olan var mı? Ay daha kilo alicak agirlasicak öyle her gece her gece üstümüzde uyuması imkansiz şimdi neyse hafif. Nasil düzelticem veya düzelmezse yüzüstü uyumasinin zarari var midir bilen var mi