8.5 aydır sagimla ilerliyoruz. Öyle sütü bol bir kadın olmadım ama mama takviyesiyle gidince bebeğe yetiyordu günde üç kere anne sütü alıyorsa üç kere de mama alıyordu. Ama bir aydır sütüm o kadar az ki. Bir saat sagiyorum her sağımda 30 20 CC aliyorum. Biriktirip öyle vereyim bebeğe diyorum akşama kadar birikmuyor sinirlenip döküyorum çok cikmazdayim. Suyu bol içiyorum , Solgar hap aldım asla ise yaramadı. Sizce sağımı bırakmalı mıyım. Saatlerimi sağıma harcıyorum bazen bebeğim çatlıyor aglamaktan kucağa alamıyorum pompa kayacak vs diye. Bilmiyorum bir yanımda diyor zorla kendini damlaya damla çoğalır diyor. O kadar çıkmazdayim ki. Zaten prematüre doğdu zayıf bir bebek. Napacağımı bilmiyorum vicdanimla sinaniyorum