4.ay atagı cok tehlikeli gercekten.Benim oglumda öyleydi sonra alıskanlık yaptı öyle de devam etti saat bası yarım saatte uyanmalar.her uyandıgında emzirmeyin veya sallamayın .bu destekleri sonrasında hep istiyor.Daha kücükken bence kendi kendine yatırtmayı öğretin.Ben ğismanım.Oğlum suan 20 aylık 1 ay öncesine kadar hala saat bası uyanıyorduk.Meme ve emzigi kestim uyku saatlerinşde düsenledim simdi cok sükür daha iyyiiz.