Ben oğlum 3 aylık olduktan sonra yoğurt gibi şeyleri çay kaşığının ucuyla pirinç tanesi kadar tattırdım ek gıdaya damak zevki alışsın diye. Ek gıdaya başladığımız da bir kere bile öğürme istememe yapmadı kabak haşlayıp verdiğimde bile yedi. Ben de eskilerin bazı şeylerine kızıyorum yalan yok ama bu konuda katılıyorum ya gerçekten faydası oluyor